قد:168 سانتی متر
وزن در مسابقات:84 کیلوگرم
کریس دیم متولد7 می 1973در کامبوج است او بدنساز حرفه ای IFBB است.
او بین چند بدنساز حرفه ای آسیایی است.
در اولین مسابقه بعد از اینکه تبعه آمریکا شد,در مسابقات NPC (مسابقات ملی آمریکا) به مقام 6 دست یافت.
بعد از سالهای زیاد کار و تلاش فراوان سرانجام موفق به دریافت کارت حرفه ای خود بعد از پیروزی در بخش اورال مسابقه NPC 2003 شد.
از آنجا او زندگی خود را به عنوان یک بدنساز حرفه ای شروع کرد و در اولین رقابت حرفه ای خود در مستر المپیا 2004 به مقام 12 دست یافت که این مقام یک رویداد مهم برای یک بدنساز آسیایی است.
دراولین حضورخود در مسابقه آرنولد کلاسیک 2006 به مقام 14 دست یافت,به دنبال آن در اولین حضور خود در مسابقه حرفه ای مرد آهنیین در همان سال به مقام 10 رسید.
مشخصات کریس در بسیاری از مقالات بدنسازی و فیتنس ذکر و عکسش روی جلد مجلاتی مانند FLEX magazine وMuscular Development چاپ شده است.
زندگی پیشین کریس:
دیم در کامبوج متولد شد.4 ساله بود که همراه خانواده اش به سمت آرلینگتون ویرجینیا حرکت کردند.در 12 سالگی آنها بار دیگر به سمت ساکرامنتو کالیفرنیا رفتند.
او در سن 15 سالگی عضو یک باشگاه بدنسازی حرفه ای شد.2 سال بعد او در اولین مسابقه اش در قسمت نوجوانان مسابقه ای بدنسازی با نام خلیج شمال شرکت کرد.
او ازدواج کرد و بعد از آن رفتن به دانشگاهش کاهش یافت و حرفه اش را کنار گذاشت.
حمله قلبی:
کریس در 8 ژوئن 2007 دچار حمله قلبی شد.
سر دبیر مجله Muscular Development ,دیوید پالمبو به مردم گزارش داد که:"کریس دیروز نارسایی داشت وقلب او فورآ جراحی شد تا شکاف دریچه آئورتش ترمیم شود."
شکاف دیچه او باعث سکته او شد که میتوانست آسیبی جدی و حتی مرگ را به دنبال بیاورد.